CERES Gazdasági Tanácsadó és Felszámoló KFT.

Értékesítési pályázatok


A CERES Gazdasági Tanácsadó és Felszámoló KFT / Cg. 14-09- 306648,7400 Kaposvár, Arany J. tér 5. sz,  levélcím 7406 Kaposvár, Pf.: 8. / a FAIR-ZICCER Kereskedelmi és Szolgáltató KFT   f.a. (Cg. 14 09 301243)   8600 Siófok, Darnai tér 1. sz alatti társaságnak Kaposvári Törvényszék 2. Fpk. 14-11-000697/5 sz. végzésével kijelölt felszámolója nyilvános pályázati felhívás útján értékesíteni kívánja az adós gazdálkodó szervezet alábbiakban részletezett vagyontárgyát:

  • a MÁV ZRT tulajdonában álló siófoki 3408 hrsz alatti ingatlanban az adós által bérelt 2000 m2 területen épült üzlethelység és egyéb épületek, kb. 520 m2 alapterülettel.

A MÁV ZRT a földterületre megkötött bérleti szerződést szerződésszegés miatt felmondta, ezért a bérleti szerződés vonatkozó rendelkezései szerint az épületre bontási kötelezettség áll fenn. Az épület jelenleg nincs a felszámoló szervezet birtokában.

Irányár: 5.000.000.-Ft+ÁFA a fordított adózás szabályai szerint

Bánatpénz: 250.000.-Ft

 

Az ajánlatok benyújtásával kapcsolatos információk:

Ajánlatot a www.eer.gov.hu honlapon – 7000,- Ft regisztrációs díj megfizetését követően – regisztrált, tulajdonszerzési képességgel rendelkező természetes személyek, egyéni vállalkozók, gazdasági társaságok és egyéb szervezetek tehetnek. Az eladóval szembeni hitelezői követelések vételárba történő beszámítására nincs lehetőség.

Ajánlatok benyújtására kizárólag az Elektronikus Értékesítési rendszer (EÉR) igénybevételével, elektronikus úton van lehetőség.

Az ajánlatok megtételének kezdő időpontja: 2017. június 09. 10 óra.

Az ajánlatok benyújtásának határideje:         2017. június 26.  12 óra.

 

Az ajánlatoknak tartalmazniuk kell:

- az ajánlattevő adatait (magánszemély esetén nevét, lakcímét, anyja nevét, születési helyét és idejét, adóazonosító jelét, nem magánszemély esetén elnevezését, székhelyét, nyilvántartóját, nyilvántartási számát, adószámát, a képviseletre jogosult nevét és beosztását, valamint elérhetőségét,

- az ajánlattevő határozott nyilatkozatát arra nézve hogy a vagyontárgyat a kiírt feltételek szerint meg  kívánja vásárolni, és a bontási kötelezettséget teljesíti

- az ajánlott vételárat

- az ajánlati kötöttség vállalását.

A pályázathoz csatolni kell társaság esetén: 30 napnál nem régebbi cégbíróság vagy közjegyző által kiadott cégkivonatot vagy tanúsítványt, (külföldi cég esetében az adott ország jogrendszere szerinti nyilvántartásba vett igazolást fordítással együtt), aláírási címpéldányt vagy aláírásmintát, egyéni vállalkozó esetében e minőségét hitelt érdemlően igazoló okiratot, magánszemély esetén személyi igazolvány, lakcímkártya, adókártya.

Az ajánlattevő köteles a bánatpénzt a CERES KFT RAIFFEISEN Bank ZRT-nél vezetett  12072514-00103887-00200007 sz. bankszámlájára „ FAIR ZICCER KFT f.a. „ megjelöléssel befizetni a pályázat benyújtásával egyidejűleg, és a bánatpénz befizetésének igazolását a pályázathoz mellékelni.

Amennyiben a bánatpénz igazolása, a csatolni szükséges iratok bármelyike,  vagy az adatok, nyilatkozatok bármelyike hiányzik, a pályázat érvénytelen

A pályázat elnyerése esetén vevő kijelölésre lehetőség nincs.

Az eredménytelenül vagy érvénytelenül pályázó részére a felszámoló a befizetett bánatpénzt az eredményhirdetést követő 8 napon belül visszautalja.

A pályázat nyertese a pályázati határidő lejártának napjától számított 30 napos ajánlati kötöttséget köteles vállalni.

A pályázati kötöttség vállalásáról a pályázatban már nyilatkozni kell.

A felszámoló az érvényes pályázatok közül a legmagasabb vételárat ajánló pályázatát fogadja el.

A pályázat nyertese az értékelési jegyzőkönyv EÉR rendszerben történt megjelenésétől számított 20 napon belül köteles a szerződést megkötni a felszámoló által kijelölt ügyvéd közreműködésével.

 A szerződés megkötésének feltétele az 1 % jutalék működtető felé történő megfizetésének igazolása.

A bánatpénzt a pályázó elveszíti, ha a szerződést nem köti meg, ha a szerződés létrejön, de a vételárat az előírt határidőben nem fizeti meg, vagy a Cstv. 49/A § (4) bekezdés szerinti elektronikus ártárgyaláson az ajánlatot tevő  pályázó neki felróható okból nem vesz részt, vagy az ajánlatát visszavonja.

Az adás-vételi szerződést a felszámoló által kijelölt ügyvéd köti meg,  a szerződéskötés költségei a nyertes pályázót terhelik.

A vételárat az adás-vételi szerződés aláírását követő 15 napon belül köteles banki utalással teljesíteni a szerződésben megjelölt bankszámlára.

A bánatpénz a vételárba beszámít.

A felszámoló a pályázatot megfelelő ajánlat hiányában eredménytelennek nyilváníthatja és új pályázatot írhat ki. Ha több megfelelő, azonos értékű (a vételár vonatkozásában legfeljebb 10%-kal eltérő) pályázat érkezik, az ajánlattevők közt nyilvános elektronikus ártárgyalás megtartására kerül sor, melynek feltételeit a felszámoló állapítja meg, és az ártárgyalás megkezdését 15 nappal megelőzően a résztvevőkkel elektronikusan ismerteti.

Az elővásárlásra jogosultak e jogukat kizárólag a nyilvános értékesítés keretein belül gyakorolhatják oly módon, hogy a kialakult vételár ismeretében a vételi szándékról nyilatkozatot tesznek. Az elővásárlási jog gyakorlása érdekében a felszámoló felhívja az érdekeltek figyelmét arra, hogy az elővásárlási jog gyakorlására irányuló szándékukat a pályázatok benyújtási határidejéig írásban bejelenteni szíveskedjenek. Az írásban bejelentett, e jogukkal élni kívánó szervezetek, személyek részére a felszámoló a kialakult vételárat írásban közli, megjelölve a nyilatkozattételre fennálló határidőt is.

A vagyontárgyak a 8600 Siófok, Darnay tér 1. szám. alatt tekinthetők meg, kizárólag kívülről.


 

huende

Felszámolóbiztosok

  • Dr. Vass Magdolna
  • Dr. Csobánci Eszter

 

Központi e-mail cím:
titkarsagceres [ @ ] t-online.hu

Központi telefon:
06-82-511-945

06-70-633-3444

Központi fax:
06-82-311-763

A társaság ügyvezetői:

  • Dr. Vass Magdolna
    06-70-633-3444
  • Pápai Zsolt
    06-70-618-8251