Kezdőlap
A CERES KFT. 7400 Kaposvár, Arany János tér 5., mint a HUNCASE Termelő és Kereskedelmi Kft. „f.a.” (Cg.17 09 007624) 7227 Gyulaj, Dózsa Gy. utca 39. sz. alatti adós gazdálkodó szervezet alatti adós gazdálkodó szervezetnek a Szekszárdi Törvényszék 4.Fpk.98/2019/6. sz. végzésével kijelölt felszámolója meghirdeti értékesítésre az adós tulajdonát képező, mellékletben részletezett eszközöket és az alábbi gépjárművet a forgalomban elérhető legmagasabb áron, a Cstv.49 § (1) bekezdés alapján egyéb nyilvános értékesítés keretében.
- Eszközök mellékletben részletezve, erősen leromlott állapotban.
Eszközlista letölthető formátumban (.pdf) >>>
Becsérték: 30.000.-Ft +ÁFA
- IVECO DAILY típusú, NHP-986 frsz TSCN12296F1404181 alvázszámú, F1CE04SiH alvázszámú, 2006 évjáratú, 2998 cm3, 130 KW teljesítményű, diesel gépjármű. Műszaki érvényessége: 2021. december 11. futásteljesítmény:623.500.-km.
A motor és erőátviteli rendszer nem üzemképes.
Becsérték: 200.000.-Ft+ÁFA, azaz nettó Kettőszázezer-ötvenezer forint+ÁFA
A vagyontárgyak a 70-6188251 telefonszámon történt egyeztetést követően tekinthető meg, munkaidőben.
A gépjármű és az eszközök becsértékét vagyonértékelő állapította meg.
Az eszközökre és a gépjárműre szavatossági igény nem érvényesíthető.
Az értékesítés várható bevétele és az értékesítés költségei közti különbözet várhatóan nem éri el a 100.000.-Ft-ot, ezért a Cstv. 49 § (1) bekezdés alapján egyéb nyilvános úton értékesíti a felszámoló a gépjárművet és az eszközöket a forgalomban elérhető legmagasabb áron.
Az értékesítésre vonatkozóan zárt borítékban ajánlatot lehet benyújtani a felszámoló szervezet részére tértivevényes ajánlott küldeményben postai úton,a megjelenéstől kezdődően 2020. április 28. napjáig, de 12 óráig beérkezőleg. Postacím: CERES Kft 7406 Kaposvár, Pf.:8.Az ajánlatnak tartalmaznia kell a pályázó nevét, cég esetében a cég adatait, cégjegyzékszámot, adószámot, képviselő nevét, magánszemély esetében a személyes adatokat, az ajánlott vételárat, e-mail elérhetőséget, a fizetési határidő és a gépjármű, eszközök elszállításának vállalását.
A pályázatok bontására 2020. május 05. napjáig kerül sor. A felszámoló a legmagasabb ajánlatot tevő pályázó ajánlatát fogadja el. A pályázat eredménye e-mailben kerül közlésre. A szerződés megkötése előtt a felszámoló a pályázó adatait ellenőrzi, a kizáró okokat megvizsgálja.
A szerződést a kiértesítést követő 8 napon belül meg kell kötni. A vételárat a szerződéskötéstől számított 5 napon belül beérkezőleg banki utalással egy összegben kell teljesíteni. Az értékesítésre 100.000.-Ft értékhatár felett a fordított ÁFA szabályai vonatkoznak. Magánszemélynek a bruttó árat kell megfizetnie.
A gépjárművet, eszközöket a teljes vételár kifizetését követő 5 napon belül el kell szállítani.
Amennyiben pályázat nem érkezik, vagy az érvénytelen, vagy túl alacsony vételárat tartalmaz, a felszámoló szervezet ismételt felhívást tesz közzé.
Eszközlista letölthető formátumban (.pdf) >>>